TRZECI BLANK

Końcówka cz. 6

Siemanko! 🙂

Czas odkurzyć stojaki i przysiąść do planszy!

Niektóre końcówki gier rządzą się sobie tylko znanymi prawami. Mnogość możliwych scenariuszy, zwykle występująca w parze z deficytem czasowym, nierzadko skutkuje egzotycznymi decyzjami graczy. Poniżej przygotowaliśmy dla Was zapis jednej z takich partii, uwzględniając stan na kilka ruchów przed końcem. Czy będziecie potrafili wczuć się na tyle w sytuację grających, by odgadnąć, co wydarzyło się później?

Wskazówki:
– w momencie przedstawionym powyżej wynik wynosił 362-355,
– następny ruch wykonywał gracz 2 (litery: ZAMANEL),
– do końca gry zawodnicy wykonali łącznie 5 ruchów,
– graczowi 1 zostały 2 litery za 1 pkt,
– gra zakończyła się wynikiem 394-392,
– gracz 2 zarówno w tej jak i w następnej kolejce mógł zapewnić sobie zwycięstwo, jednak w obu przypadkach nie dostrzegł optymalnych zagrań (jakich?),
– gracz 1 również nie zagrał optymalnie, ale jego ostatnie zagranie już gwarantowało mu zwycięstwo.

Do dzieła! 😉